1. Dlaczego adresat nie przeczytał wysłanej przez państwa e-kartki?
  2. Co zrobić aby e-kartki nie były umieszczane w folderze „SPAM”?
  3. W jaki sposób mogę sprawdzić czy e-kartki są prawidłowo wysyłane z serwisu MegaKartki.pl?
  4. Czy mogę wysyłać e-kartki z serwisu MegaKartki na pocztę Facebook?
  5. Czy serwis MegaKartki.pl daje gwarancję że e-kartka zostanie przeczytana przez adresata?
  6. Czy za wysyłanie kartek internetowych z serwisu MegaKartki pobierana jest opłata?
  7. Czy muszę zakładać Konto Użytkownika?
  8. Jakie korzyści daje założenie Konta Użytkownika w serwisie MegaKartki?
  9. Dlaczego w panelu mojego Konta Użytkownika nie widać wysłanych przeze mnie e-kartek?
  10. Jak długo ważne jest Konto Użytkownika?
  11. Co to jest konto aktywne?
  12. Czy mogę kupić u państwa kartkę elektroniczną?
  13. Czy mogę kopiować kartki internetowe i wykorzystywać je poza serwisem MegaKartki.pl?
  14. Przez jaki czas przechowywane są wysłane kartki w serwisie MegaKartki?

  1. Dlaczego adresat nie przeczytał wysłanej przez państwa e-kartki?  Do góry

    Dowodem tego, ze kartka została na 100% wysłana z serwisu MegaKartki.pl jest końcowy komunikat informujący o tym. Jednak wysłanie kartki z naszego serwisu nie jest równoznaczne z tym że adresat przeczytał wysłaną przez państwa kartkę, a powodów tego, że kartka elektroniczna nie została przeczytana przez adresata może być kilka:

    1.Błędnie wpisany e-mail odbiorcy, dlatego proszę dokładnie sprawdzać poprawność wpisywanych  danych.

    2.Nieaktualny adres e-mail odbiorcy. Ludzie dość często zmieniają adresy e-mail, dlatego zanim  wyślemy kartkę powinniśmy się upewnić czy osoba, do której chcemy wysłać kartkę w dalszym ciągu  używa adresu e-mail, który my posiadamy w naszych kontaktach.

    3.Przepełniona skrzynka pocztowa odbiorcy.

    4.Zablokowana skrzynka odbiorcza odbiorcy. Dostawcy poczty elektronicznej czasami blokują dostęp do skrzynek pocztowych ze wzgledu na naruszenie regulaminu.

    5.Dość często adminisratorzy firmowych skrzynek pocztowych ręcznie blokują wiadomości o wysłanych przez państwa e-kartkach, dlatego proszę wysyłac kartki na prywatne adresy e-mail.

    6.Obecnie administratorzy skrzynek pocztowych oferują tzw. zakładki i przychodzące wiadomości są segregowane i umieszczane zamiast w folderze głównym skrzynki w odpowienich zakładkach i jeżeli adresat kartki nie zaglądnie do danej zakładki tylko czyta wiadomości z folderu głównego poczty to nie ma szans na odczytanie zawartości kartki. Być może dobrym pomysłem może być zrezygnowanie z zakładek i korzystanie tylko z folderu głównego.

    7.Umieszczenie wiadomości z serwisu MegaKartki o wysłanej przez państwa kartce w folderze  „SPAM” i jeśli odbiorca nie zaglądnie do tego folderu, to kartka nie zostanie przeczytana.

    Niestety nie mamy wpływu na te wszystkie czynniki, ponieważ są niezależne od naszego serwisu. Są to jednak przypadki odosobnione i większość kartek internetowych dochodzi do adresata.

  2. Co zrobić aby e-kartki nie były umieszczane w folderze „SPAM”?  Do góry

    Jeśli chcecie państwo, aby e-kartki wysyłane z naszego serwisu nie były umieszczane w folderze SPAM należy w opcjach swojej poczty elektronicznej dodać e-mail naszego serwisu lub domenę megakartki.pl, z którego są wysyłane kartki dodać do zaufanych nadawców. O to samo należy poprosić adresata e-kartek.

  3. W jaki sposób mogę sprawdzić czy e-kartki są prawidłowo wysyłane z serwisu MegaKartki.pl?  Do góry

    Aby sprawdzić czy e-kartki są prawidłowo wysyłane z serwisu MegaKartki należy kartkę elektroniczną zaadresować do samego siebie, czyli w miejsce e-mail adresata wpisać swój adres e-mail. Sprawdzicie państwo w ten sposób czy kartki są wysyłane z naszego serwisu i czy poprawnie odbiera je serwer pocztowy państwa dostawcy skrzynki pocztowej, czy np. wiadomość o wysłanej e-kartce nie jest przypadkiem umieszczana w folderze SPAM.

  4. Czy mogę wysyłać e-kartki z serwisu MegaKartki na pocztę Facebook?  Do góry

    Nie, ponieważ Facebook nie udostępnia użytkownikom normalnej skrzynki pocztowej i wiadomości z informacją o wysłanej przez państwa kartce są blokowane przez Facebook i nie dochodzą do adresatów.

  5. Czy serwis MegaKartki.pl daje gwarancję że e-kartka zostanie przeczytana przez adresata?  Do góry

    Nie! My ze swojej strony możemy zagwarantować, ze e-kartka zostanie wysłana z naszego serwisu do adresata, ale nie jesteśmy w stanie zagwarantować ze adresat odczyta kartkę, ponieważ serwis MegaKartki.pl nie ma wpływu na to jak odczyta wiadomość z e-kartką program pocztowy adresata i czy adresat kliknie w link z informacją o otrzymaniu kartki.

  6. Czy za wysyłanie kartek internetowych z serwisu MegaKartki pobierana jest opłata?  Do góry

    Nie! Wysyłanie kartek z serwisu MegaKartki jest całkowicie darmowe.

  7. Czy muszę zakładać Konto Użytkownika?  Do góry

    Nie! Aby wysyłać kartki z serwisu MegaKartki nie trzeba zakładać Konta Użytkownika, jednak założenie Konta Użytkownika daje dodatkowe korzyści, a jest to operacja całkowicie darmowa.

  8. Jakie korzyści daje założenie Konta Użytkownika w serwisie MegaKartki?  Do góry

    Po założeniu Konta Użytkownika, użytkownik dostaje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: Kontakty, Historia, Statystyki, Podwojona ilość znaczków, Wysyłanie kartek z datą przyszłą. Daje to użytkownikowi między innymi możliwość przeglądania wysłanych i otrzymanych kartek od innych użytkowników, sprawdzania czy kartka została przeczytana czy nie, ustawiania Przypominajki aby przypominała e-mailem o najważniejszych wydarzeniach itp. Aby sprawdzić wszystkie możliwości konta zapraszam do rejestracji.

  9. Dlaczego w panelu mojego Konta Użytkownika nie widać wysłanych przeze mnie e-kartek?  Do góry

    W historii wysłanych i otrzymanych e-kartek widać tylko e-kartki wysłane z e-maila przypisanego do konta. Jeśli chcecie państwo wysyłać e-kartki z innego e-maila niż przypisany przy zakładaniu Konta Użytkownika, proszę zalogować się na swoje konto, kliknąć Dane Konta, następnie Edytuj dane i tam można zmienić dane na nowe.

  10. Jak długo ważne jest Konto Użytkownika?  Do góry

    Konto Użytkownika ważne jest bezterminowo pod warunkiem, że konto jest aktywne. Jednak użytkownik może w każdej chwili usunąć swoje konto z serwisu MegaKartki. Można to zrobić osobiście w panelu konta lub zwrócić się z prośbą o usunięcie konta do administratora serwisu.

  11. Co to jest konto aktywne?  Do góry

    Konto Użytkownika jest aktywne, gdy w okresie 6 miesięcy od daty rejestracji użytkownik zaloguje sie na swoje konto w serwisie MegaKartki i wyśle przynajmniej jedną kartkę internetową. Konta nieaktywne będą usuwane przez administratora serwisu.

  12. Czy mogę kupić u państwa kartkę elektroniczną?  Do góry

    Nie, ponieważ nie prowadzimy sprzedaży kartek. U nas możecie państwo korzystać z e-kartek całkowicie za darmo, ale tylko w ramach naszego serwisu MegaKartki.

  13. Czy mogę kopiować kartki internetowe i wykorzystywać je poza serwisem MegaKartki.pl?  Do góry

    Nie! Wszystkie kartki internetowe umieszczone w serwisie MegaKartki.pl chronione są Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, dlatego kopiowanie i wykorzystywanie kartek internetowych poza serwisem MegaKartki.pl jest zabronione.

  14. Przez jaki czas przechowywane są wysłane kartki w serwisie MegaKartki?  Do góry

    Ze względu na okresową optymalizację Bazy Danych nieprzeczytane kartki usuwane są po 60 dniach od daty wysłania.